Thursday, January 22, 2009

Intro aku plak...hehe

Salam,

Nama aku SHAHRUL...kalau bab nama ni, boleh dikategorikan beberapa peringkat..

SHAHRUL >>> Member2 keje skrg...
SARUL >>> Member2 belaja....
ANUAR >>> Member2 sekolah
BANGCHIK >>> Member2 rapat...
PAK NGAH >>> Anak sedara aku....hehe

Aku asal dari Jitra...Negeri hijau kuning.....
Aku membesar sbg budak kampung...lahir pon di kampung. Aku sukakan hidupan kampung. Tenang jer..Dari kecik hobi aku tangkap ikan, memancing dan bercucuk tanam....
Tapi berbeza skrg, aku hidup dan keje kat bandar besar, KL...yg mana aku rasa kurang sesuai dgn diri aku...aku rasa janggal. Tapi apakan dayaku....mungkin rezeki aku disini....Aku cuba membiasakan diri dgn keadaan yg mungkin berbeza...jauh daripada keluarga...mungkin ini takdir hidup aku...aku redha jer....

Aku suka tgk bangunan yg besar2...tgk2 tempat org....mungkin aku dlu x penah tgk....jadi mcm jakun la......kesian aku....sob3...huhu

Bapak aku seorg askar, dah pencen dah pon. Skrg jaga cucu dia jer..hehe Mak aku, keje buat kuih..kalau rajin dia buat kalau x, duduk jela.
Dari pendapatan kuih mak aku tu sedikit sebanyak dapat la menampung belanja umah dan pembelajaran aku & adik2. Disebabkan aku xde kakak, aku dgn abg yg selalu tlg mak...Dari kecik aku tgk mak aku buat kuih,sedikit sbyk ilmu mak aku tu dah masuk dalam kepala otak aku ni....hehe

Aku gembira wpun aku dari keluarga yg susah. Mungkin ALLAH x kurniakan kekayaan wang ringgit kepada keluarga aku, tapi aku bersyukur sbb ALLAH kurniakan keluarga aku kekayaan dari segi kasih syg...insyaALLAH

1 comments:

Syikin said...

leh la mkn kuih ko buat lak lepas ni....

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template